قاصدک کاش نگویی که خبر یادت نیست...

سلام گرامیان !

از اونجا که همین  ۴ شنبه قرار شده بریم برا بازدید از مرکز ملی ذخایر ژنتیکی ،

می باس بگم که :

-ساعت حرکت به سمت مرکز 8 صبح و از جلوی در پورسینا است..

- برگشتمون (زمان رسیدن به یونی ) انشالله ساعت 13 خواهد بود .

-حتما لطفا روپوش با خودتون بیارید !

رونوشت به


خانم ها : خشکناز-زارعی - خطیب شهیدی - گوهری- کیهان شکوه- امینی-افشانی- رستگار-کارگار

آقایان :  اکبریانی - دهقانی تفتی- شاهواروقی - صادقیان آبادی  

                                                                     شاد و سالم و پیروز باشید...

زبان تخصصي شنبه ٢٧ مهر

سلام دوستان، اين شنبه كلاس زبان دكتر وثوق تشكيل نميشه... 

عيدتون هم پيشاپيش مبارك  :)

سیوتیکس2 مترجم میخواد....

سلام دوستان 

گروه سیوتیکس2 ، به 3الی 5نفر احتیاج دارن که اسلایدهای استاد رو ترجمه و مفاهیم آن را به صورت ضمیمه به جزوه ها اضافه  کنند....

برای هماهنگی اسامی خودتون رو  هرچه سریعتر به آقای مسکینی اعلام کنید.

شیمی دارویی دکتر امانلو، شمبه 27 مهر ماه

سلام

کووییز شیمی دارویی دکتر امانلو، سه شمبه 7 آبان، ساعت 12 تا 1، احتمالا یک جدید.

شمبه ی هفته ی آینده رو هم دوباره یادآوری میکنم که کلاسای آمار، گیاهان و فرهنگ و تمدن تشکیل نمیشه.

فارماسيوتيكس 1

كسي اگر ويس فارماسيوتيكس۱ (از اول سال تا حالا هر جلسه اي)  رو داره به مسئول جزوه ها اطلاع بده.

ممنون

شوری تو بیانداز به دل بعد از آن...ای دوست مرا تو دعوتم کن !!

سلام ...

تصاویر گویای همه چیز هست ! دعوت به یک بازدید جالب هستی ! فقط اینکه  حتما لطفا اگه دوس داری تو این بازدید باشی اسم خودت و یا حتی دوستان هم دانشکده ای دیگت رو توی نظرات برامون بنویس تا یه آمار بگیریم و بعدش درخواست بدیم و ..البته ظرفیت محدود هست و نیاز به گفتن نیس که اولویت با اونیه که زودتر اسمش رو داده باشه ...
احتمالا هزینش هم  هزار تومان هس که بعدا موقع پر کردن فرم گرفته خواهد شد ...

                                                                                           شاد و سالم و پیروز باشی ...

گروه جزوه(توزیع اولین دسته از جزوات)

سلام دوستان

از هفته آینده سه شنبه تعداد زیادی جزوه توزیع خواهد شد از عزیزانی که متقاضی

 دریافت جزوه هستند خواهشمندیم تا شنبه 20 مهر ماه 12 ظهر قطعا مبلغ

 10000تومان را به آقای عبدالوند و خانم بابایی تحویل دهند در غیر این صورت از

 تحویل دادن جزوه معذوریم.

با سپاس از دوستانی که در مهلت مقرر هزینه جزوات را پرداخت نمودند.

اسلاید مسلایدهای ترم 5

سیوتیکس 2  (دکتر حریریان)

DMF

Dosage form design

FFP

Drying

GMP

HVAC

Pelletization

Preformulation

Processing

Validation

SMF

SOP

Controlled Drug Delivery System

electrospinning:

http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=d2ed2b6a54aa30ee9c75a471fc3a92f1

micro & nano carriers:

http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=b3563bc010540eef8272c26be1ede701

Biomaterials

Delivery Generation


سیوتیکس 2 (دکتر تولیت) 


Mixing 

Solid dosage form 

Tablet excipients 

Tbalet press 

Tablet testing


فارماکودینامیک و رسپتور 

کتاب شیی دارویی فویه

ویلسون حجمش بالا بود آپ نشد.

برنامه درسی فارماکولوژی



سلااااام به همه دوستای گلم


یه خواهشی ازتون داشتم،لُدفن هرکی record فارماسیوتیکس2 جلسات 2 و 4 رو داره هرچی زودتر به دستم برسونه!!!چون آقای صادقیان عزیز متأسفانه این جلسات رو نداشت و برای گروه جزوه لازم داریم recordهارو!!!


پیشاپیش ازتون ممنونم بابت این کمکتون

پیروز و سلامت باشین

عشرتکده هر جا که تو باشی ...

سلام ....

در ادامه روند کار باس بگم که توی هفته ای که گذش جاست پنج نفر از شما لطف کرده و مرحمت فرمودند مبلغ مورد نیاز برای سایت رو که واقعا جا داره خیلی خیلی خیلی زیاد ازشون تشکر کنم و بگم هرگز یادم نمی ره حمایت و اعتمادی که داشتند رو ... سپاس !!

اما باقیه شما !!! اپتمستیکش میشه اینکه منو و علی طاهری و خانم فریدفر رو این هفته کلا تو دانشگاه ندیدی یا کلا پست هفته قبل رو ( که الان تو ادامه مطلبه ..) نخوندی ..ندیدی و ....

پسمستیکش هم که بچه های گروه جزوه نیز زیاد به من یادآوری می کنن که ..... !! نگم بهتره ... 

ولی قرار بر گوش تلخی و بدخلقی نیس !!‌ما هم چنان منتظر اینیم که اگه میل ( و تداوم میل البته ) از سوی شما ها برای این اقدام باشه اونو زودتر حسش کنیم !!!

البته بعضی از همکلاسی ها هستند که میشه با اونا یه اکیپ 4 -5 نفره رو تشکیل داد و با میلغ خیلی بیشتر از یک میلیون هم سایت رو ایجاد کرد ! ولی این کار رو نمی کنم تا یاد همگی باشه اگه قراره کاری برای کل ورودی انجام شه کل ورودی باید توش مشارکت کنند !! و الا انجامش نمی دیم و هیچ کس رو هم اذیت نمی کنیم ...

                                                                        شاد و سالم و پیروز باشی


ادامه نوشته

گروه جزوه چی شد بالاخره؟

به نام خدا

سلام !

حدودا یک هفته از پست قبلی گروه جزوه می گذره و کارا تقریبا تا یه جایی پیش رفته . ممنون از همه اونایی که تا اینجا در گروه جزوه شرکت کردند و یه فرصت دیگه برای اونایی که تا حالا وقت نکردند که اعلام آمادگی کنند!!!

راستش قضیه از این قراره که بعضی از گروه ها هنوز به حد نصاب نرسیده اما ما فکر می کنیم این به دلیل عدم تمایل بچه ها به همکاری نیست ، احتمالا بعضی ها تو این یه هفته به سایت سرنزدند ، بعضی ها نرسیدند ایمیل بزنند و بعضی هام به هوای دیگران نشستن و فکر کردن بقیه هستن و نیازی به اونا نیست اما قضیه یه کم داره خطرناک میشه و

 اگه تا چندروزه دیگه تعداد به حدنصاب نرسه متاسفانه جزوه این درس ها تشکیل نمیشه

 پس ...

هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم

برای گروه  فارماکولوزی 12 نفر  ، شیمی دارویی  5 نفر  ، بیوشیمی 5 نفر ، موادخوراکی 6 نفر، سیوتیکس2 8 نفر وآمار 5 نفر نیازمندیم.

درصورت تمایل به همکاری تا روزشنبه نام و شماره تماستون رو به خود

 سرگروه ها ویا از طریق ایمیل گروه جزوه 

grouh.jozve90@gmail.com  اعلام کنید.   

راستی افرادی که به عنوان سرگروه انتخاب شدند کسانی هستند که تا 3 هفته بعد از پست آقای دهقانی اعلام همکاری کردند و حاضرشدند برای این که گروه جزوه تعطیل نشه خودشون مسیولیت رو به عهده بگیرن، اما هرکس دوست داره این مسیولیت ها روبه عهده بگیره ، افراد سرگروه با کمال میل حاضرند مسیولیت رو به اونها واگذار کنند.

 دوستان به این چند هفته اول نگاه نکنید که شاید جزوه سال بالایی ها خوب باشه اما بررسی کل جزوه ها نشون داده رفته رفته مطالب تغییر می کنه خصوصا در مورد فارماکو و شیمی دارویی که بعضی از مباحث و اساتید کلا تغییر کردند.

خلاصه اگه براتون مقدوره کم کاری نکنید تا مثل همیشه این ترم هم سربلند باشیم .

اما درهر صورت تصمیم با شماست،ما فقط خواستیم بگیم وظیفه خودمون می دونیم که هیچ وقت نذاریم پرچم این ورودی زمین بمونه البته با همکاری دوستانه و صمیمانه شما!

راستی پاییز 92 هیچ وقت دیگه تکرار نمی شه،

                                           از پاییزتون لذت ببرید

قضاوت

پس از رسيدن يک تماس تلفنی برای يک عمل جراحی اورژانسی، پزشک با عجله راهی بيمارستان شد , او پس از اينکه جواب تلفن را داد، بلافاصله لباسهايش را عوض کرد و مستقيم وارد بخش جراحی شد.
او پدر پسر را ديد که در راهرو می رفت و می آمد و منتظر دکتر بود. به محض ديدن دکتر، پدر داد زد: چرا اينقدر طول کشيد تا بيايی؟ مگر نميدانی زندگی پسر من در خطر است؟ مگر تو احساس مسئوليت نداری؟
....
ادامه نوشته