به نام خدا
سلام !
حدودا یک هفته از پست قبلی گروه جزوه می گذره و
کارا تقریبا تا یه جایی پیش رفته . ممنون از همه اونایی که تا اینجا در گروه جزوه
شرکت کردند و یه فرصت دیگه برای اونایی که تا حالا وقت نکردند که اعلام آمادگی
کنند!!!
راستش قضیه از این قراره که بعضی از گروه ها
هنوز به حد نصاب نرسیده اما ما فکر می کنیم این به دلیل عدم تمایل بچه ها به
همکاری نیست ، احتمالا بعضی ها تو این یه هفته به سایت سرنزدند ، بعضی ها نرسیدند
ایمیل بزنند و بعضی هام به هوای دیگران نشستن و فکر کردن بقیه هستن و نیازی به
اونا نیست اما قضیه یه کم داره خطرناک میشه و
اگه تا چندروزه دیگه تعداد به حدنصاب نرسه متاسفانه جزوه
این درس ها تشکیل نمیشه
پس ...
هم اکنون نیازمند یاری سبزتان
هستیم
برای گروه فارماکولوزی 12 نفر ، شیمی دارویی 5 نفر ، بیوشیمی 5 نفر ، موادخوراکی 6 نفر، سیوتیکس2 8 نفر وآمار 5 نفر نیازمندیم.
درصورت تمایل به همکاری تا روزشنبه نام و شماره تماستون رو به خود
سرگروه ها
ویا از طریق ایمیل گروه جزوه
grouh.jozve90@gmail.com اعلام کنید.
راستی افرادی که به عنوان سرگروه انتخاب شدند
کسانی هستند که تا 3 هفته بعد از پست آقای دهقانی اعلام همکاری کردند و حاضرشدند
برای این که گروه جزوه تعطیل نشه خودشون مسیولیت رو به عهده بگیرن، اما هرکس دوست
داره این مسیولیت ها روبه عهده بگیره ، افراد سرگروه با کمال میل حاضرند مسیولیت
رو به اونها واگذار کنند.
دوستان
به این چند هفته اول نگاه نکنید که شاید جزوه سال بالایی ها خوب باشه اما بررسی کل
جزوه ها نشون داده رفته رفته مطالب تغییر می کنه خصوصا در مورد فارماکو و شیمی
دارویی که بعضی از مباحث و اساتید کلا تغییر کردند.
خلاصه اگه براتون مقدوره کم کاری نکنید تا مثل
همیشه این ترم هم سربلند باشیم .
اما درهر صورت تصمیم با شماست،ما فقط خواستیم بگیم
وظیفه خودمون می دونیم که هیچ وقت نذاریم پرچم این ورودی زمین بمونه البته با همکاری دوستانه و صمیمانه شما!
راستی پاییز 92 هیچ وقت دیگه تکرار نمی شه،
از پاییزتون لذت ببرید
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۲ ساعت توسط گروه جزوه
|