جلسه ی معرفی دوره stu pharm
· جلسه معرفی دوره
روز چهارشنبه، 4 مرداد، ساعت 10 صبح، ساختمان شماره 2 داروخانه 13 آبان، طبقه 6، سالن اجتماعات
متن پایین رو هم آقای دکتر حاجی میری برام فرستادند .
با تشکر از ایشون( هر چند که ایشون این پست رو نمیخونند ولی وظیفه من تشکره..)
پ ن :راستی دقت کردید چقدر تحویلمون میگیرن؟ من خودم حس بدی دارم که این قده وقت استادا رو میگیریم!
انقده سرشون شلوغه..
دوره تابستاني"آشنايي مقدماتي با داروسازي "
دانشجويان دوره عمومی داروسازی پس از سپری کردن دو ترم اول تحصيل در دوره عمومي داروسازي، با شرکت در اين دوره کوتاه مدت در فصل تابستان، زير نظر معاونت آموزشي داروخانه هاي دانشکده داروسازي دانشگاه علوم پزشکي تهران، با مقدمات و اصول اوليه فعاليت داروساز در ارائه خدمات سلامت به جامعه آشنا ميشوند.
· اهداف دوره
- ايجاد فضاي مناسب جهت فعاليت هدفمند براي دانشجويان علاقه مند
- آشنايي اجمالي با جايگاه داروساز در ارتقا سلامت
- آماده سازي دانشجويان جهت اجراي فعاليتهاي گروهي
- القاي ذهنيت حرفه اي به دانشجويان قبل از ورود به عرصه مسئوليت
- آشنايي اوليه با مفاهيم کاربردي به منظور جهت دهي هدفمند به نگرش حرفه اي دانشجويان
· محتوای دوره
|
بازديد- کارگاهها |
کارگاههاي تئوري |
||
|
تحويل داروهاي بدون نسخه (3 ساعت) داروخانه |
آشنايي با فضاي داروخانه
(2 ساعت) داروخانه |
آشنايي با نقش داروساز در ارتقا سلامت جامعه
(1.5 ساعت) |
آشنايي با شاخه هاي داروسازي
(2 ساعت) |
|
آشنايي با داروخانه بيمارستاني (2 ساعت) بيمارستان |
آشنايي اوليه با اشکال دارويي (2 ساعت) skill lab |
روشهاي برقراري ارتباط موثر
(4 ساعت) |
آشنايي با حرفه اي گري
(1 ساعت) |
|
آشنايي با منابع و روش جستجو (2 ساعت) skill lab |
تحويل نسخه و ارتباط با بيمار (3 ساعت) داروخانه |
روش تحقيق و پروپوزال نويسي
(3 ساعت) |
راهکارهاي اصلاح روش زندگي در پيشگيري بيماريها
(3 ساعت) |
· نحوه برگزاری
کارگاههای این دوره در صبح روزهای فرد هفته، در دو زمان 10:30-9 و 13-11 برگزار میشود.
سه جلسه مربوط به حضور در داروخانه طبق برنامه مشخص به صورت گروههای دو نفره در داروخانه های دانشکده داروسازی برگزار میشود.
· جلسه معرفی دوره
روز چهارشنبه، 4 مرداد، ساعت 10 صبح، ساختمان شماره 2 داروخانه 13 آبان، طبقه 6، سالن اجتماعات
با حضور: دکتر خیرالله غلامی، رییس داروخانه های دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران
دکتر محمدرضا جوادی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده داروسازی- معاون آموزشی داروخانه های دانشگاه


برای شناسوندن خودمون نه می خوایم پر حرفی کنیم و نه خودستایی !!