جلسه ی معرفی دوره stu pharm

·        جلسه معرفی دوره

روز چهارشنبه، 4 مرداد، ساعت 10 صبح، ساختمان شماره 2 داروخانه 13 آبان، طبقه 6، سالن اجتماعات

متن پایین رو هم آقای دکتر حاجی میری برام فرستادند .

با تشکر از ایشون( هر چند که ایشون این پست رو نمیخونند ولی وظیفه من تشکره..)

پ ن :راستی دقت کردید چقدر تحویلمون میگیرن؟ من خودم حس بدی دارم که این قده وقت استادا رو میگیریم!

انقده سرشون شلوغه..


دوره تابستاني"آشنايي مقدماتي با داروسازي "

دانشجويان دوره عمومی داروسازی پس از سپری کردن دو ترم اول تحصيل در دوره عمومي داروسازي، با شرکت در اين دوره کوتاه مدت در فصل تابستان، زير نظر معاونت آموزشي داروخانه هاي دانشکده داروسازي دانشگاه علوم پزشکي تهران، با مقدمات و اصول اوليه فعاليت داروساز در ارائه خدمات سلامت به جامعه آشنا ميشوند.

·        اهداف دوره

-       ايجاد فضاي مناسب جهت فعاليت هدفمند براي دانشجويان علاقه مند

-       آشنايي اجمالي با جايگاه داروساز در ارتقا سلامت

-       آماده سازي دانشجويان جهت اجراي فعاليتهاي گروهي

-       القاي ذهنيت حرفه اي به دانشجويان قبل از ورود به عرصه مسئوليت

-       آشنايي اوليه با مفاهيم کاربردي به منظور جهت دهي هدفمند به نگرش حرفه اي دانشجويان

·        محتوای دوره

بازديد- کارگاهها

کارگاههاي تئوري

تحويل داروهاي

 بدون نسخه

(3 ساعت)

 داروخانه

آشنايي با فضاي داروخانه

 

(2 ساعت)

داروخانه

آشنايي با نقش داروساز در ارتقا سلامت جامعه

 

 (1.5 ساعت)

آشنايي با شاخه هاي داروسازي

 

(2 ساعت)

آشنايي با

داروخانه بيمارستاني

(2 ساعت)

بيمارستان

آشنايي اوليه با

اشکال دارويي

(2 ساعت)

skill lab

روشهاي برقراري

 ارتباط موثر

 

(4 ساعت)

آشنايي با 

حرفه اي گري

 

(1 ساعت)

آشنايي با منابع و

 روش جستجو

(2 ساعت)

skill lab

تحويل نسخه و

 ارتباط با بيمار

(3 ساعت)

داروخانه

روش تحقيق و

 پروپوزال نويسي

 

(3 ساعت)

راهکارهاي اصلاح روش زندگي در پيشگيري بيماريها

 

(3 ساعت)

 

·        نحوه برگزاری

کارگاههای این دوره در صبح روزهای فرد هفته، در دو زمان 10:30-9 و 13-11 برگزار میشود.

سه جلسه مربوط به حضور در داروخانه طبق برنامه مشخص به صورت گروههای دو نفره در داروخانه های دانشکده داروسازی برگزار میشود.

 

·        جلسه معرفی دوره

روز چهارشنبه، 4 مرداد، ساعت 10 صبح، ساختمان شماره 2 داروخانه 13 آبان، طبقه 6، سالن اجتماعات

با حضور: دکتر خیرالله غلامی، رییس داروخانه های دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر محمدرضا جوادی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده داروسازی- معاون آموزشی داروخانه های دانشگاه

یه گزارش کار!از بازدید داروخانه

سلام!

هفته ی گذشته یه جمع 26 نفری از بچه های کلاس از داروخانه ها دیدن کردند..(خداییش خیلی خوش گذشت!)

 طی  این هفته من باید  یه گزارش اجمالی از این بازدید رو به سرپرست داروخانه ها (جناب آقای دکتر غلامی) تحویل بدم!

مواردی که باید ذکر بشه ایناست

1.برنامه ی کلی بازدید

2.اثرات بازدید روی دانشجویان قبل علوم پایه

3.نقاط قوت

4.و باز هم نقاط قوت(نقطه ضعف که نداشت ،داشت؟؟)

5.چقدر خوبه برای بقیه دانشکده این برنامه تکرار شه


از دوستانی که دستی بر آتش دارند تقاضا میکنم هرچه سریعتر ..

این گزارشکاره که معلوم میکنه چقدر مفید بوده برنامه ی ما..و باعث میشه من بتونم برای بچه های شهرستانی که نبودند هم  طی سال تحصیلی برنامه رو هماهنگ کنم! پس کمک کنید!

کم بودن آلی و بیوشیمی ، فیزیک هم از دریچه می پری !!

وااااالـلللللللاااااا بخدا !!! ترم ۲ تموم شده ، اما هنو کابوس این درسا و نمره هاش مونده !! بابا اهــــــــــــــــــــه !!! آلی و بیوشیمی کم بودند ، فیزیک هم این وسط شد قوز بالا قوز !!

ضمن تشکر از آقا علیـــــرضا جون خالقی نماینده ی گرام که این روزا کلا اموشن مو کندنه !!بچمو کچلش کردن !! دو طرفه ها !! هم بکس ، هم اساتید !! خدایش در بهشت کناد !!

دوست عزیز ، باید بگم که برای درس فیزیک نظری ، با جناب دکتر ریاحی صحبت کردم ، ایشون ۱ نمره به کسانی که پرزنت داده بودند ( در سمینار فیزیک ) اضافه کردند و این نمره ای که دادند پلاز همون ۱ نمره هستش !  اما قرار شد ، اگر کسی فکر می کنه پرزنت داده و نمره بش ارفاق نشده نام مبارکشو به من بده تا براش باز پس ستانمش !! واسه ارفاق و این حرفام دکتر ریاحی گفتند برا مبحث خودم بجا ارفاق این سمینارو گذاشته بودم دیگه و فرمودند  تو قاموس گروه فیزیک نمره اضافه کردن وجود نداره  !! یه جمله هم آخر کار گفتن که من خودم نفهمیدم برا منت گذاشتن بود؟برا پیچوندن بود ؟برا خوشحال کردن بود؟خلاصه برا چی بود ولی گفتن عده ای هم باید می افتادن که ما نذاشتیم و همرو پاس کردیم !!

خلاصه اینکه غصه نخور ، فدای سرت ، فدای سرت  !! 

                                                                          ســـــــــــــــــــلام !! 


نتیجه نهایی !!! امروز ( دوشنبه صبح )   تلفنی با دکتر ریاحی صحبت کردم ! ایشون اصلا دکتر ریاحی سابق نبودن و کلی شاکی بودن ! مگه چند بار حضورا رفتین پیششون اخه ؟؟؟؟؟ عجبا !!! نکن خو همکلاسی گرام و محترم !! اول که به کل میخواستن منکر حرفی که قبلا زده بودن و گفته بودن اسامی رو بدم بشون بشوند ! اما  بعدش با اندکی کول ایت رسانی و ریلکس کردن ، اسامی رو براشون تک تک خوندم و ایشون برا هر کدوم گفتن به شخصه اضافه کردم ! مخصوصا اونایی که 19 شدن رو که شنید گفت حقشه نمره خودشونو بدما ! خلاصه کمی بی اعصاب تشریف داشتن دیگه ولی تهش این رو گفتن که من به همشون اضافه کردم والا این نمرشون نبود ! اگه می بینن نمرشون کمتر از چیزی هست که فکر می کنن بر میگرده به مبحث دکتر  شیرازی و حجازی ! 

این بود انشاء من زنده باد استاد من !!

عازم یک سفرم



عازم یک سفرم

سفری دور به جائی نزدیک

سفری از خود من تا به خودم

مدتی هست نگاهم به تماشای خداست و امیدم به خداوندی اوست!

ماه رمضان ماه بارش فیض الهی مبارک باد، بیایید همه هم دیگه رو در این ایام قشنگ ببخشیم. و اگر از کسی تو دلمون کدورتی هست همین نقطه، نقطه ی پایانش باشه.تا حالا که با هم خوب بودیم.ایشالا ادامه داشته باشه.



منم اومدم

سلام به همه بچه های خوب دارو نودی!

یه سلام مخصوص هم برای بچه های خوب شهرستانی که تا الان کنار خانواده هاشون حسابی کیفور شده اند...

فرارسیدن ماه مهمانی خدا رو تبریک میگم...

منم به جمع نویسندگان پیوستم...امیدوارم که بتونم مطالبی رو اینجا برای شما بیان کنم که مفید باشه و همه ازش یه نکته ای رو یاد بگیرند...برای شروع هم یه مطلب تو ادامه مطلب گذاشتم...

                                                                                             با آرزوی موفقیت برای همه

                                                                      

ادامه نوشته

آلیییییییییییییییییییی (1)

دوستانی که آلی (1) افتادن، اگه تهرانن، شنبه ساعت 9 دانشکده باشن...

بچه های 89 هم هستن، شاید مددی شد!!!!!!!:)))))))

سلام....

دوستانی که میخوان جایی تجمع کنن ، اینو بدونن که اعتراض در قبال حق از دست رفته صورت میگیره .

 الان بچه هایی که پاس نشدن حقی ازشون سلب نشده که برن اعتراض کنن.

 نمره گرفتن هم با خواهش و تمناست نه با تجمع و اعتراض.

 به نظرم با اینکارا وجهه خودمون رو خراب نکنیم 

فقط 2,3 نفر به نمایندگی از همه با گروه بیوشیمی صحبت کنند.

student pharmacist!!!!پست  ویرایش شد

ای بابا! بازم پست؟؟


 خیلی سوال شده بود که این دو تا طرح چه فرقی با هم دارند و زمان و مکان و از این حرفا!

ان شاالله یه روز تو هفته ی بعد(شاید سه شنبه)  یک جلسه با حضور دکتر غلامی و دکتر جوادی خواهیم داشت!(به خدا میدونم ماه رمضونه!گفتن دیگه..من هم نمیتونم کاریش کنم!)

تاریخ و زمانش حتما اعلام میشه!

(لطفا از پرسیدن هرگونه سوال و دادن هرگونه نظر از هر طریقی (چت،پیامک و..) خود داری فرمایید!)

(حتی شما دوست عزیز!)(حالا هی نیایید بپرسید منظورت یعنی من بودم؟؟؟همین جا بگم که همه تون برای من کلی  عزیزید!)

هرگونه خبر متعاقبا از طریق همین وبسایت

(قسم میخورم همین جا! فقط فقط همین جا! ) اطلاع رسانی می شود


ممنون از کسایی که شماره رو ایمیل کردند..

بقیه اسامی رو هر کدوم رو داشتم خودم نوشتم..(من برای این میگفتم شماره هاتونو بفرستید که بعضیا شماره هاشون عوض شده یا چند تا شماره دارن..در ضمن وارد کردن این همه عدد باعث اشتباه تایپی هم میشه دیگه..میخواستم copy -paste کنم)

و ممنون از پنل که شماره هایی که نداشتم رو در اختیارم گذاشت

فردا منتظر خبرم باشید..   student pharmacist هفته ی بعد یک جلسه دارند

(حالت معارفه داره)

گروه پژوهش هم همین روزا خبرشو میدم.

مرسی!

 

بیوشیمی

سلام

با تلاش های انجام شده به یه عده نمره اضافه شده که تا شنبه  تو سایت سما وارد می کنند .

هرکاری تونستم انجام دادم .

3 جلسه هم دکتر انصاری برای همه ی بچه ها حاضر زدند که فکر کنم به اکثر بچه ها نمره اضافه بشه برای مثال به من 0.8 اضافه شد .

اونطور که خانم برزین به من گفتند 6 نفر پاس شدند.


امروز را عشق است

مردی مقابل گل فروشی ايستاد. او می خواست دسته گلی برای مادرش که در شهر ديگری بود سفارش دهد تا برايش پست شود.

وقتی از گل فروشی خارج شد٬ دختری را ديد که در کنار درب نشسته بود و گريه می کرد. مرد نزديک دختر رفت و از او پرسيد : دختر خوب چرا گريه می کنی ؟

دختر گفت: می خواستم برای مادرم يک شاخه گل بخرم ولی پولم کم است. مرد لبخندی زد و گفت :با من بيا٬ من برای تو يک دسته گل خيلی قشنگ می خرم تا آن را به مادرت بدهی.

وقتی از گل فروشی خارج می شدند دختر در حالی که دسته گل را در دستش گرفته بود لبخندی حاکی از خوشحالی و رضايت بر لب داشت. مرد به دختر گفت : می خواهی تو را برسانم؟ دختر گفت نه ، تا قبر مادرم راهی نيست!

مرد ديگرنمی توانست چيزی بگويد٬ بغض گلويش را گرفت و دلش شکست. طاقت نياورد٬ به گل فروشی برگشت٬ دسته گل را پس گرفت و ۲۰۰ کيلومتر رانندگی کرد تا خودش آن را به دست مادرش هديه بدهد.

شکسپير می گويد: به جای تاج گل بزرگی که پس از مرگم برای تابوتم می آوری، شاخه ای از آن را همين امروز به من هديه کن!

بکس تدارکات بدویین که میخوایم تدارک ببینیم!

سلام علیکم!

بعد از ظهر تابستونیه خنکتون به خیر!

گوش شیطون کر هوا خوبه ها! جون میده برای راه انداختن جشن و..

جشن هم بدون تدارکات حال نمیده که !

پس بدویید!

پس بچه های تدارکات زودی به مژده جون ایمیل بدین و ایمیل و شماره تلفن تون رو براش بزارین تا کار و شروع کنیم!

mgohari33@yahoo.com



آبی، خاکستری، سیاه

<ادامه ی مطلب>

ادامه نوشته