It hasn't even begun

به‌نام خدا
سلام

می‌دونم هیچ حقی رو جزوه‌های ترم ۴ ندارم٬ چون من کاری واسشون نکرده بودم٬ ما واسشون زحمت کشیده بودیم. ولی یادمه تو همون پست اولی که گذاشته بودم٬ تو همون «هَل مِن ...»٬ گفته بودم: «می‌تونیم یه آرشیو از فایلای word در اختیار ۹۱یها بذاریم تا جزوه‌نویسی واسشون راحت‌تر بشه». از اون روز که «هَل مِن ...» رو گذاشتم تا روزی که می‌خواستم این کارو بکنم حتی یه نفر هم نیومد جلو تا اعتراض کنه که چرا این کارو میخوای بکنی. منم به اشتباه فکر کردم همه‌تون لابد موافق بودین. اما حالا ...

خب یه سری‌تون مخالف دراومدین و منم به همه‌تون حق میدم.

هر کاری صلاح می‌دونید بگید تا با فایلای word بکنم.

فقط این رو بگم که عنوان آخرین پست مسئول جزوه ترم ۴ (it will end where it all began) کپی عنوان نامه یکی بود که امروز می‌فهمم شاید منظورش این بود که بعد همه زحماتی که می‌کشین، ممکنه همه چیز برگرده به نقطه صفر.

در پناه حق

آمار

دكتر خوشايند گفتن كاري واسشون پيش اومده و شنبه نميتونن ١تا ٣ بيان كلاس آمار نظري!

گفتن  كلاس روز دوشنبه برگزار ميشه.