سلااااام به همه دوستای گلم
یه خواهشی ازتون داشتم،لُدفن هرکی record فارماسیوتیکس2 جلسات 2 و 4 رو داره هرچی زودتر به دستم برسونه!!!چون آقای صادقیان عزیز متأسفانه این جلسات رو نداشت و برای گروه جزوه لازم داریم recordهارو!!!
پیشاپیش ازتون ممنونم بابت این کمکتون
پیروز و سلامت باشین
+ نوشته شده در شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت توسط شهاب مسکینی
|
برای شناسوندن خودمون نه می خوایم پر حرفی کنیم و نه خودستایی !!