سلااااام به همه دوستای گلم


یه خواهشی ازتون داشتم،لُدفن هرکی record فارماسیوتیکس2 جلسات 2 و 4 رو داره هرچی زودتر به دستم برسونه!!!چون آقای صادقیان عزیز متأسفانه این جلسات رو نداشت و برای گروه جزوه لازم داریم recordهارو!!!


پیشاپیش ازتون ممنونم بابت این کمکتون

پیروز و سلامت باشین