سلام گرامیان !

از اونجا که همین  ۴ شنبه قرار شده بریم برا بازدید از مرکز ملی ذخایر ژنتیکی ،

می باس بگم که :

-ساعت حرکت به سمت مرکز 8 صبح و از جلوی در پورسینا است..

- برگشتمون (زمان رسیدن به یونی ) انشالله ساعت 13 خواهد بود .

-حتما لطفا روپوش با خودتون بیارید !

رونوشت به


خانم ها : خشکناز-زارعی - خطیب شهیدی - گوهری- کیهان شکوه- امینی-افشانی- رستگار-کارگار

آقایان :  اکبریانی - دهقانی تفتی- شاهواروقی - صادقیان آبادی  

                                                                     شاد و سالم و پیروز باشید...