قاصدک کاش نگویی که خبر یادت نیست...
سلام گرامیان !
از اونجا که همین ۴ شنبه قرار شده بریم برا بازدید از مرکز ملی ذخایر ژنتیکی ،
می باس بگم که :
-ساعت حرکت به سمت مرکز 8 صبح و از جلوی در پورسینا است..
- برگشتمون (زمان رسیدن به یونی ) انشالله ساعت 13 خواهد بود .
-حتما لطفا روپوش با خودتون بیارید !
رونوشت به
خانم ها : خشکناز-زارعی - خطیب شهیدی - گوهری- کیهان شکوه- امینی-افشانی- رستگار-کارگار
آقایان : اکبریانی - دهقانی تفتی- شاهواروقی - صادقیان آبادی
شاد و سالم و پیروز باشید...![]()
+ نوشته شده در سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲ ساعت توسط میلاد بهروزی ( مدیریت وبسایت )
|
برای شناسوندن خودمون نه می خوایم پر حرفی کنیم و نه خودستایی !!