فارماکولوژی
سلام
در مورد جلسه4 یکی از دوستان لطف کردن و یه اصلاحیه به همراه چند تا از اسلایدا دادن
http://s5.picofile.com/file/8109760100/%D8%A7%D8%B5%D9%84%D8%A7%D8%AD%DB%8C%D9%87.docx.html
با توجه به اینکه دکتر نایب پور تاکید داشتن که از اسلایدای خودشون سؤالا رو طرح میکنن اسلایدا رو گذاشتم رو وبلاگ:
http://s5.picofile.com/file/8109758400/AA_Class_course_4_Aban_92.ppt.html
http://s5.picofile.com/file/8109760734/Anti_Angina_Rx_Aban_1392.ppt.html
http://s5.picofile.com/file/8109761576/CHF_main_Aban_1392.ppt.html
http://s5.picofile.com/file/8109761768/%D9%81%D8%A7%D8%B1%D9%85%D8%A7%DA%A9%D9%88_%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%D8%AE%D9%88%D9%86.ppt.html
* از بین جزوه هایی که دیروز پخش به اشتباه یکی از جلسه ها جلسه 27 بود، درحالی که قبلا جلسه 27 رو پخش کرده بودیم!
دکتر سبزواری اسلایداشون رو در اختیار ما نذاشتن ولی لطفا برای خوندن جلسه داروهای حاجب برنامه ریزی کنید! انشالله فردا میذارمش رو وبلاگ
در پناه حق
برای شناسوندن خودمون نه می خوایم پر حرفی کنیم و نه خودستایی !!