ای بابا! بازم پست؟؟


 خیلی سوال شده بود که این دو تا طرح چه فرقی با هم دارند و زمان و مکان و از این حرفا!

ان شاالله یه روز تو هفته ی بعد(شاید سه شنبه)  یک جلسه با حضور دکتر غلامی و دکتر جوادی خواهیم داشت!(به خدا میدونم ماه رمضونه!گفتن دیگه..من هم نمیتونم کاریش کنم!)

تاریخ و زمانش حتما اعلام میشه!

(لطفا از پرسیدن هرگونه سوال و دادن هرگونه نظر از هر طریقی (چت،پیامک و..) خود داری فرمایید!)

(حتی شما دوست عزیز!)(حالا هی نیایید بپرسید منظورت یعنی من بودم؟؟؟همین جا بگم که همه تون برای من کلی  عزیزید!)

هرگونه خبر متعاقبا از طریق همین وبسایت

(قسم میخورم همین جا! فقط فقط همین جا! ) اطلاع رسانی می شود


ممنون از کسایی که شماره رو ایمیل کردند..

بقیه اسامی رو هر کدوم رو داشتم خودم نوشتم..(من برای این میگفتم شماره هاتونو بفرستید که بعضیا شماره هاشون عوض شده یا چند تا شماره دارن..در ضمن وارد کردن این همه عدد باعث اشتباه تایپی هم میشه دیگه..میخواستم copy -paste کنم)

و ممنون از پنل که شماره هایی که نداشتم رو در اختیارم گذاشت

فردا منتظر خبرم باشید..   student pharmacist هفته ی بعد یک جلسه دارند

(حالت معارفه داره)

گروه پژوهش هم همین روزا خبرشو میدم.

مرسی!