آلیییییییییییییییییییی (1)
دوستانی که آلی (1) افتادن، اگه تهرانن، شنبه ساعت 9 دانشکده باشن...
بچه های 89 هم هستن، شاید مددی شد!!!!!!!:)))))))
+ نوشته شده در پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۱ ساعت توسط علی طاهری
|
دوستانی که آلی (1) افتادن، اگه تهرانن، شنبه ساعت 9 دانشکده باشن...
بچه های 89 هم هستن، شاید مددی شد!!!!!!!:)))))))
برای شناسوندن خودمون نه می خوایم پر حرفی کنیم و نه خودستایی !!