سلام

طبق رسم ورودی های سال های بالاتر که بعد از علوم پایه اسفند ،جشنی،به عنوان جشن علوم پایه،جشنی پس از گذروندن امتحان سخت و طاقت فرسا برگزار میکنن، ما هم میخاییم به رسم هر ساله جشنی برگزار کنیم.و مثل همیشه که ورودی 90 مایه فخر و مباهات اساتید عزیزمون قرار میگیره الانم باید این فخر و مباهات و افتخاراتمونو تو این دو سال تو این جشن نشون بدیم.و به احترام بقیه هم کلاسی های عزیزمون که اسفندعلوم پایه میدن،ما هم بعد از امتحان اونا جشن رو به امید خدا برگزار میکنیم.به این خاطر همه دست به دست هم میدیم و با هم کاریه همه بچه ها این جشن رو ترتیب میدیم که همه از این جشن لذت ببرن.به این خاطر برای رای گیری و انتخاب مسوول هر بخش و مسوول هماهنگی بچه ها با معاونت دانشجویی یه تاریخی رو مشخص کردیم که همه کسایی که دوست دارن به نوعی در هر فیلدی همکاری کنن یا کاندید شن برای مسوولیت هر بخش برای رای گیری تشریف بیارن.از بین کسایی رای گیری میشه و به عنوان مسول انتخاب میشه که در اون جلسه حضور دارن.

وعده ما  دوشنبه  27 آبان بعد از کلاس بیوشیمی بالینی