فارماسیوتیکس 2 - جبرانی، میانترم
- دو جلسه جبرانیه دکتر حریریان یک شمبه 26 آبان و یک شمبه 3 آذر هر دو ساعت 3 تا 4:30 کلاس فخاری. استاد تاکید کردن که این دو جلسه رو حضور داشته باشید.
- میانترم فارماسیوتیکس دو از مباحث دکتر حریریان، سه شمبه 12 آذر، ساعت 12
+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۲ ساعت توسط علی طاهری
|
برای شناسوندن خودمون نه می خوایم پر حرفی کنیم و نه خودستایی !!