تغذیه ی فردا 20 آبان
. کلاس تغذیه ی فردای دکتر جنت تشکیل نمیشه، جبرانی نداره ولی قرار بر این شد که جلسه ی آینده ی ایشون دو ساعته باشه.
- پنل مشکل داره اس ام اس نمیفرسه واسه همین گذاشم وبلاگ.
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت توسط علی طاهری
|
برای شناسوندن خودمون نه می خوایم پر حرفی کنیم و نه خودستایی !!