یه پیشنهاد خوندنی
چه خبرا خونه خوش میگذره؟ غلظت مامان خونتون نرمال شده یا نه؟
دیدم یه چند روزی ازدست این درسا راحتیم گفتم بیام چندتا کتاب توپ معرفی کنم برین بخونین حالشو ببرین
اگه مثل من واستون خیلی سوال پیش میاد که پدرومادرهای ما چرا سال 57 انقلاب کردند؟ اصلا باخودشون چی فکرکردند که انقلاب کردن؟ من این سوالا رو از یه آدم خیلی بافکر ـدکترصادق زیباکلام ـ پرسیدم و ایشون درجواب من کتابمقدمه ای برانقلاب اسلامی رومعرفی کردن که برخلاف سایرکتابهایی که دراین موضوع نوشته شدن کتابی پرکششه بی مناسبت بااین ایام هم نیست
کتابی که تازگی ها خوندمش وخیلی روم تاثیر گذاشت کتاب نفحات نفت ازنویسنده محبوبم رضاامیرخانیه وقتی خوندمش تازه فهمیدم نفت روی چه چیزایی تاثیر میذاره و من نمیدونستم حقیقتشو بخواین به حال کشورمون کلی غصه خوردم![]()
دکتر زیبا کلام توچلچراغ (مجله محبوبم)یه پیشنهادخوندنی داده بودن کتاب :ما چگونه ما شدیم؟ مثل کبریتیه که وسط جنگل روشن میکنید ولی فکرنکنید پروژکتوره ها
اما اگه دوست دارین اینروزها فقط استراحت باشه رمان بلندیهای بادگیراثرامیلی برونته رو معرفی میکنم شاید خیلیها خونده باشنش اما اگه کسی نخونده واقعا نصف عمرش برفنا.
![]()
شاد باشید و کتابخون
برای شناسوندن خودمون نه می خوایم پر حرفی کنیم و نه خودستایی !!